قیمت ظرف غذای کودک

یازار :

+0 به یه ن
قیمت :

یکی از لوازمی که برای کودکان بسیار لازم و ضروری است داشتن یک ظرف غذای کودک مناسب و با کیفیت می باشد. با در اختیار داشتن چنین محصولی می توانید براحتی برای کودکان خود غذا اماده کرده و در ظرف مخصوص آن قرار دهید.

اگر می خواهی کودکتان را راهی مهد کودک نماییدباید برای جای غذای آن فکری بیندیشید و بهترین راه حل به نظر استفاده از یک قابلمه غذای کودک است. محصولی که امروز برای شما در فروشگاه اینترنتی میلی کالا در نظر گرفته ایم طرفی بسیار شیک و با طراحی جذاب و کودکانه پسند است و می تواند به خوبی غذای کودک شما را در خود نگهداری نماید.

ظرف غذای کودک

 

 

 

شما برای تهیه ظرف غذای مهد کودک فوق که در تصاویر مشاهده می کنید می توانید به روش های زیر عمل نمایید :

 

  • می توانید جهت خرید اینترنتی ظرف غذای کودک  همین الان با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
  • می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وسفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید مشخصات کامل خود شامل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و از طریق پیامک سفارش خود را ثبت نمایید.

قابلمه غذای کودک

 

قیمت ظرف غذای کودک فوق در مقایسه با دیگر محصولات مشابه که در بازار می توان یافت بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است و می تواند انتخاب مناسب و کم هزینه ای برای شما در این زمینه باشد.

در مورد خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این ظرف غذا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

از این ظرف غذا می توان هم برای کودکان و هم برای دانش آموزان استفاده نمود.

دارای یک دستگیره دو طرفه است.

دارای واشر پلمپ کننده برای گرم نگه داشتن غذا می باشد.

درون ظرف از جنس استیل می باشد.

ظرف غذای فوق دو جداره است.

 

قیمت ظرف غذای کودک

 

شما می توانید از هر کجای ایران عزیز همین الان و تنها با چند کلیک ساده اقدام به خرید ظرف غذای کودک طرح مینیون نمایید. این ظرف دو طبقه دارای طراحی فوق العاده جذاب و شیکی است و همچنین به خاطر دو طبقه بودنش از ظرفیت بسیار خوبی برای نگه داری حجم زیادی از خوراکی و غذا برخوردار است.

دقت داشته باشید متاسفانه در برخی از فروشگاه های متفرقه مشاهده شده است که اقدام به ارائه ظرف غذای کودک با همین طرح اما با کیفیت بسیار پایین و تقلبی نموده اند. ظروف تقلبی معمولا از مواد درجه دوم ساخته شده و می توانند برای لاسمتی شما بسیار مضر و خطرناک باشند چرا که قرار است رد این ظروف مواد خوراکی و غذای کوک نگهداری شود و ممکن است همین کیفیت پایین مواد به کار رفته رد جنس انها باعث ایجاد خطرتای در سلامتی کودک شما نماید.

خرید ظرف غذای کودک

 

شما با اطمینان از کیفیت محصول ارائه شده در میلی کالا می توانید همین الان در هر کجای این کشور پهناور که هستید تنها با چند کلیک ساده اقدام به خرید اینترنتی ظرف غذای کودک فوق نموده و در زمانی کوتاه آنرا درب منزل تحویل بگیرد و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 


ماهیتابه دو طرفه سرامیکی

یازار :

+0 به یه ن
قیمت : 168,000 تومان 120,000 تومان

یکی از بهترین مارک ماهیتابه رژیمی و با کیفیت انواع  این محصول  ماهیتابه دو طرفه با برند دسینی است که ساخت کشور ایتالیا می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و معمولا طرفداران زیادی هم در میان خانواده های ایرانی دارد. در این بخش می خواهیم در فروشگاه اینترنتی میلی کالا به معرفی این محصول بپردازیم و شرایطی رابرای شما فراهم کرده ایم که در صورت تمایل بتوانید این محصول را از فروشگاه ما ابتدا سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

برای خرید اینترنتی و تحویل درب منزل این محصول ارزشمند  با قیمت ۱۲۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :


برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگیرید.

ماهیتابه دسینی

قیمت ماهیتابه رژیمی فوق با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد در مقایسه با سایر محصولات متفرقه کاملا مقرون به صرفه و مناسب در نظر گرفته شده است.شما نیز اگر به دنبال تهیه بهترین مارک ماهیتابه دو طرفه می باشید و می خواهید محصولی را در اختیار داشته باشید که تا سالیان سال برای شما به خوبی و با کیفیت بسیار بالایی کار کند ما تنها مارک دسینی را به شما توصیه می کنیم و مطمئن باشید از خرید چنین محصول با کیفیت پشیمان نخواهید شد.

قیمت ماهیتابه دو طرفه فوق در فروشگاه میلی کالا به نسبت دیگر فروشگاه های همکار مناسب تر در نظر گرفته شده و این بدان علت است که ما با چنین قیمت گذاری تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا شرایط خرید را برای هموطنان عزیزمان راحت تر نماییم.

شما برای خرید ماهیتابه رژیمی فوق می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نموده و محصول خود را همین الان خرید نمایید :

 

برای خرید اینترنتی و تحویل درب منزل این محصول ارزشمند  با قیمت ۱۲۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :


برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگیرید.

 

تابه رژیمی دسینی

روش های خرید این محصول ارزشمند در فروشگاه ما به شرح زیر می باشد :

  • می توانید جهت خرید تلفنی ماهی تابه دسینی همین الان با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
  • می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وسفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید مشخصات کامل خود شامل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و از طریق پیامک سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید ماهیتابه دسینی را با خیالی آسوده می توایند از هر کجای ایران که باشید از طریق فروشگاه میلی کالا انجام دهید  و اطمینان داشته باشید که محصولی با کیفیت و اصلی را دریافت خواهید کرد.

ماهیتابه دو طرفه دسینی

برای خرید اینترنتی و تحویل درب منزل این محصول ارزشمند  با قیمت ۱۲۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :


برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگیرید.

 

 

اما در مورد خصوصیات ماهیتابه رژیمی دسینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جنس بدنه تابه دو طرفه دسینی از چدن می باشد و بسیار مستحکم و با دوام است.
  • پوشش داخلی این ماهیتابه از سرامیک نچسب می باشد.
  • قابلیت سرخ کردن مواد بدون روغن را دارا می باشد.
  • برای سرخ کردن انواع سیفی جات مانند کدو و بادمجان و سیب زمینی و پیاز مناسب است.
  • برای سرخ کردن انواع گوشت می توانید بدون روغن از آن استفاده نمایید.
  • ماهیتابه دو طرفه دسینی برای پخت انواع کیک های رژیمی مناسب است.
  • دو طرفه بوده و قابلیت پخت در هر دو طرف را دارا است.
  • دارای یک واشر پلاستیک در اطراف درب ها می باشد.
  • حالت گریل در بخش داخلی ماهیتابه طراحی شده است.
  • به صورت دو ماهیتابه مجزا نیز قابل استفاده می باشد.
  • ساخت کشور ایتالیا است.

قیمت ماهی تابه دو طرفه فوق به نسبت سایر محصولات متفرقه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

ماهیتابه دوطرفه دسینی همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم قابلیت مجزا شدن و استافده به صورت دو تابه جدا را نیز دارا می باشد و شما می توانید به صورت همزمان این کار را انجام دهید.

تنها ماهیتابه رژیمی دسینی اصل است که توسط ۲ آهن ربای قوی از جلو و از بخش پشتی توسط دو گیره به هم متصل است و وجود واشر های پلاستیکی در اطراف آن باعث شده تا در هنگام بسته شدن به خوبی جذب باشد و هیچگونه راه نفوذی به بیرون باقی نماند.

در محصول تابه دسینی اصل برای شما یک واشر اضافه نیز قرار داده شده تا در صورت خرابی بتوانید واشر را بدون نیاز به هزینه اضافه تعویض نمایید.

ماهی تابه دسینی

ماهیتابه سرامیکی دسینی دارای ظاهری فوق العاده زیبا و کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی بوده و در این مورد اصلا قابل قیاس با مدل های متفرقه درون بازار نمی باشد.

متاسفانه مشاهده شده است که ماهیتابه دو طرفه سرامیکی با کیفیت های بسیار پایین و برندهای تقلبی و قیمت های ارزان تر در میان سایر فروشگاه ها در حال توزیع است و بسیاری از این موضوع هیچگونه اطلاعی نداشته و اقدام به رخید محصولی بی کیفیت می کنند.

در ماهیتابه سرامیکی فوق به لیل جذب بسیار بالایی که میان دو طرف ماهیتابه رخ می دهد غذا به خبوی درون آن عرق کرده و بدون نیاز به روغن آماده طبخ خواهد شد.

قیمت ماهیتابه رژیمی دسینی شاید به خاطر همین کیفیت بسیار بالایی که رد ساخت ان رعایت شده کمی به نسبت دیگر برندهای متفرقه بالا باشد اما مطمئن باشید واقعا ارزش هزینه کردن و خرید را خواهد داشت.

اگر می خواهید مطمئن باشید که قیمت ماهیتابه دو طرفه دسینی که می خواهید آنرا خریداری کنید به درستی درج شده است باید مطمئن شوید که محصولی اصلی را دارید می خرید و برای این کار کافیست تا بروی  دسته ی ماهیتابه جمله  MADE IN ITALY و کلمه ORIGINAL حک شده باشد.

ارزش غذایی در این نوع ماهیتابه ها به خبوی حفظ خواهد شد و شما با کمترین مصرف روغن می توانید هر انچه را که می خواهید درون آن سرخ نمایید.برای درست کردن مرغ در ۴۵ دقیقه و ماهی در ۲۰ دقیقه این عمل انجام خواهد شد.

در ضمن شستشوی این ماهی تابه در مقایسه با دیکر محصولات مشابه بسیار راحت و آسان می باشد.


چراغ سولار

یازار :

+0 به یه ن
قیمت :

یکی از محصولاتی که این روزها در بسیاری از باغچه ها و محوطه حیاط ها مورد استفاده قرار می گیرد چراغ سولار خورشیدی است. این محصول همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید بسیار شیک و لاکچری طراحی شده و می تواند نمایی فوق العاده زیبا به محیط شما بخشد.

شما با هزینه ای اندک می توانید چهره منزل خود را تغییر دهید و فضایی بسیار لوکس وز یبا را از آن بسازید.برای تهیه محصول چراغ سولار همین الان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میلی کالا اقدام به خرید آن نموده و در کمتر از چند روز محصول خود را درب منزل دریافت نمایید.

چراغ سولار خورشیدی

 

قیمت چراغ خورشیدی باغچه در مقایسه با دیگر محصولات مشابه که در سایت های متفرقه رد حال فروش هستند بسیار مناسب و در عین حال مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. شما ابتدا نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی نخواهید داشت و بعد از آنکه محصول خود را سفارش دادید و آنرا دریافت کردید می توانید هزینه کالا را بپردازید.

روش های تهیه محصول چراغ خورشیدی در فروشگاه ما به شرح زیر می باشد :

 

  • می توانید جهت خرید همین الان با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
  • می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وسفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید مشخصات کامل خود شامل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و از طریق پیامک سفارش خود را ثبت نمایید.

در مورد مشخصات و ویژگی های این چراغ خورشیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بعد از هر بار ذخیره نیرو در طی روز قابلیت روشنایی از ۸ الی ۱۴ ساعت را دارا می باشد.
  • دارای یک سنسور نور جهت جذب انرژی الکتریکی
  • دارای محفظه ضد زنگ برای نگه داری باتری
  • استفاده از چراغ های ال ای دی برای روشنایی محیط
  • بارتی قابل شارژ با عمر طولانی
  • پنل خورشید مدل مونو کریستال با کیفیت عالی

چراغ خورشیدی

محصول چراغ سولار باغچه ای دقیقا به منظور استفاده رد باغچه های و محوطه هیا باز طراحی شده و یم تواند نمایی فوق العاده زیبا را به حیط مورد نظر شما بخشد.نحوه عملکرد این نوع چراغ بدینگونه می باشد که در طی روز توسط سنسورهای جذب نور به میزان لازم از طریق نور خورشید انرژی لازم را ذخیره کرده و سپس در شب هنگام بدون نیزا به هیچگونه برق و بارتی خواهید دید که چراغ های ال ای دی ان روشن شده و محیط شما را نورانی و زیبا خواهد کرد.

چراغ خورشیدی باغچه از لامپ های ای ای دی برای روشن کردن محیط استافده می کند و نور این نوع لامپ ها سفید رنگ می باشند.

از محصول چراغ سولار خورشیدی می توایند رد باغچه هیا و باغ ها و رد ویلا های شخصی خود و حتی در پارک های و دیگر معابر استفاده نمایید.بخش  بالایی چراغ دارای سنسورهای جذب نرو هستند و براحتی در طی روز حتی اگر هوا آفتابی هم نباشد می توانند انرژی لازم را در  خود ذخیره کرده و در مواقع تاریکی هوا باعث روشن شدن چراغ های ال ای دی به کار رفته در محصول شوند.

میزان روشنایی که چراغ سولار می تواند برای محیط شما به همراه داشته باشد دقیقا بر می گردد به میزان انرژی که در طی یک روز توانسته توسط نور خورشید جذب و ذخیره کند.هر چقدر این میزان انرژی بیشتر باشد قطعا در شب تاثیر آن را خواهید دید و میزان روشنایی بیشتری را از آن شاهد خواهید بود.

با توجه به به میزان کیفیت بسیار بالایی که در این محصول مشاهده است در واقع قیمت چراغ خورشیدی باغچه بسیار مقرون به صرفه بوده و شما عزیزان می توایند با هزینه ای اندک کمک بزرگی به زیبایی محوطه مورد نظرتان نمایید.چراغ خورشیدی باغچه

ال ای دی هایی که در چراغ سولار باغچه ای به کار رفته است دارای عمر بسیار طولانی در حد ۱۰ سال بوده و از این بابت اصلا جای نگرانی ندارید.باتری این نوع لامپ در حدود یکسال عمر مفید دارد.در کل قطعات به کار رفته در این محصول دارای عمر بسیار مفیدی است و شما بدون نگرانی زا این موضوع می توانید از محصول فوق استفاده نمایید.

 


  • [ 1 ]