چراغ سولار

یازار :

+0 به یه ن
قیمت :

یکی از محصولاتی که این روزها در بسیاری از باغچه ها و محوطه حیاط ها مورد استفاده قرار می گیرد چراغ سولار خورشیدی است. این محصول همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید بسیار شیک و لاکچری طراحی شده و می تواند نمایی فوق العاده زیبا به محیط شما بخشد.

شما با هزینه ای اندک می توانید چهره منزل خود را تغییر دهید و فضایی بسیار لوکس وز یبا را از آن بسازید.برای تهیه محصول چراغ سولار همین الان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی میلی کالا اقدام به خرید آن نموده و در کمتر از چند روز محصول خود را درب منزل دریافت نمایید.

چراغ سولار خورشیدی

 

قیمت چراغ خورشیدی باغچه در مقایسه با دیگر محصولات مشابه که در سایت های متفرقه رد حال فروش هستند بسیار مناسب و در عین حال مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. شما ابتدا نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی نخواهید داشت و بعد از آنکه محصول خود را سفارش دادید و آنرا دریافت کردید می توانید هزینه کالا را بپردازید.

روش های تهیه محصول چراغ خورشیدی در فروشگاه ما به شرح زیر می باشد :

 

  • می توانید جهت خرید همین الان با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
  • می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده وسفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید مشخصات کامل خود شامل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و از طریق پیامک سفارش خود را ثبت نمایید.

در مورد مشخصات و ویژگی های این چراغ خورشیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بعد از هر بار ذخیره نیرو در طی روز قابلیت روشنایی از ۸ الی ۱۴ ساعت را دارا می باشد.
  • دارای یک سنسور نور جهت جذب انرژی الکتریکی
  • دارای محفظه ضد زنگ برای نگه داری باتری
  • استفاده از چراغ های ال ای دی برای روشنایی محیط
  • بارتی قابل شارژ با عمر طولانی
  • پنل خورشید مدل مونو کریستال با کیفیت عالی

چراغ خورشیدی

محصول چراغ سولار باغچه ای دقیقا به منظور استفاده رد باغچه های و محوطه هیا باز طراحی شده و یم تواند نمایی فوق العاده زیبا را به حیط مورد نظر شما بخشد.نحوه عملکرد این نوع چراغ بدینگونه می باشد که در طی روز توسط سنسورهای جذب نور به میزان لازم از طریق نور خورشید انرژی لازم را ذخیره کرده و سپس در شب هنگام بدون نیزا به هیچگونه برق و بارتی خواهید دید که چراغ های ال ای دی ان روشن شده و محیط شما را نورانی و زیبا خواهد کرد.

چراغ خورشیدی باغچه از لامپ های ای ای دی برای روشن کردن محیط استافده می کند و نور این نوع لامپ ها سفید رنگ می باشند.

از محصول چراغ سولار خورشیدی می توایند رد باغچه هیا و باغ ها و رد ویلا های شخصی خود و حتی در پارک های و دیگر معابر استفاده نمایید.بخش  بالایی چراغ دارای سنسورهای جذب نرو هستند و براحتی در طی روز حتی اگر هوا آفتابی هم نباشد می توانند انرژی لازم را در  خود ذخیره کرده و در مواقع تاریکی هوا باعث روشن شدن چراغ های ال ای دی به کار رفته در محصول شوند.

میزان روشنایی که چراغ سولار می تواند برای محیط شما به همراه داشته باشد دقیقا بر می گردد به میزان انرژی که در طی یک روز توانسته توسط نور خورشید جذب و ذخیره کند.هر چقدر این میزان انرژی بیشتر باشد قطعا در شب تاثیر آن را خواهید دید و میزان روشنایی بیشتری را از آن شاهد خواهید بود.

با توجه به به میزان کیفیت بسیار بالایی که در این محصول مشاهده است در واقع قیمت چراغ خورشیدی باغچه بسیار مقرون به صرفه بوده و شما عزیزان می توایند با هزینه ای اندک کمک بزرگی به زیبایی محوطه مورد نظرتان نمایید.چراغ خورشیدی باغچه

ال ای دی هایی که در چراغ سولار باغچه ای به کار رفته است دارای عمر بسیار طولانی در حد ۱۰ سال بوده و از این بابت اصلا جای نگرانی ندارید.باتری این نوع لامپ در حدود یکسال عمر مفید دارد.در کل قطعات به کار رفته در این محصول دارای عمر بسیار مفیدی است و شما بدون نگرانی زا این موضوع می توانید از محصول فوق استفاده نمایید.

 


  • [ ]